۱۳۸۸ آبان ۱, جمعه

برنامه کماندوهای معاونت فرهنگی و اجتماعی


افشای جلسات یک گروه برانداز
طبق اطلاعات واصله بعضی از پرسنل معاونت فرهنگی و اجتماعی سابق که در حال حاضر در شعب مختلف تهران پراکنده شده اند تازه دوزاری شان افتاده که چه کلاهی سرشان رفته و دانسته اند که بعد از اتمام دوران ماموریتشان که زیاد هم دور نیست با تنزل ردیف هایشان چقدر ضرر خواهند کرد. همچنین انتقادات سایر همکاران مبنی بر اینکه چرا بدون هیچ مقاومت و بحث کارشناسی، سرتان را پایین انداختین و رفتین! شما که اهل قلم بودین، حداقل می تونستین کار رو به مطبوعات و خبرگزاری ها بکشونین !
بنابراین بمنظور جبران مافات و انتقام از مسببین امر، چند نفر از آنها جلسه ای تشکیل داده تا موضوع را بررسی نمود و تصمیم عاجلی بگیرند. خبرنگار ویژه هوای آزاد متوجه قضیه شده و گزارشی از محتوای این جلسه سری تهیه کرده است.
گزارش جلسه
یکی از اعضای رادیکال در ابتدای جلسه گفت: من پیشنهادم این است که به همکاران اطلاع بدهیم در یک موعد مقرر در طبقه نهم ستاد مرکزی تجمع کرده و درخواست ملاقات حضوری با مدیر عامل نمائیم. اگر مثل بچه آدم قبول کردند که هیچ، اگر قبول نکردند به زور وارد اتاق مدیر عامل می شویم و طی یک عملیات کماندویی و با اجرای حرکات رزمی ، حقش را کف دستش می گذاریم، بعد احتمال دارد مدیر عامل از ترس ما بخواهد از پنجره فرار کند و توی حیات بیفتد. خدا رو چه دیدی!
عضو دیگر جلسه گفت: نه آقا! نیازی به اینکارها نیست. بهتره تو حیات سازمان تجمع کنیم و بصورت کاملا مسالمت آمیز و مدنی مطالبتمان را مطرح بکنیم. فوقش دو سه تا شیشه پائین می آد. اگه خبر این قضیه تو خبرگزاری های داخلی و خارجی منعکس بشه، طرف رو حسابی رسوا می کنیم.
دیگری گفت: نه! با این کارها، کار درست نمی شه. بهتره کار رو از طریق مراجع قانونی پیگیری کنیم از طریق دیوان عدالت، سازمان بازرسی، دفتر رهبری، نهاد ریاست جمهوری و یا مجلس ، شاید فرجی حاصل شد. حداقلش اینه که قوه قضائیه و قوه مقننه جدا از قوه مجریه هستند و می تونند مسئله رو بی طرفانه بررسی کنند.
دیگری در پاسخ به این اظهار نظر گفت: تو هم دلت خوشه! تفکیک قوا خیلی قدیمی شده، اینا از اصل اتحاد قوا پیروی می کنند. بجای اینکه، رو کار همدیگه نظارت کنند، عیب هاشون رو می پوشانند، قضیه انتخابات ریاست جمهوری که یادتون نرفته! نه آقا کدام قانون؟ این جوری هم کار درست نمی شه.
دیگری گفت: حداقلش اینه که می تونیم از نمایندگان مجلس بخواهیم صلاحیت ذبیحی رو برای وزارت نیرو هر چه زودتر تایید کنند تا شاید از شرش راحت بشیم.
در این حین، یکی دیگر از اعضای جلسه حرفش رو قطع کرد و گفت: تا حالا کدوم مدیر عاملی اومده که از قبلی بهتر باشه، دلت خوشه ها!
سکوت عجیبی جلسه رو فرا گرفت. نهایتا یکی از اعضا که صحبت نکرده بود، گفت: آقا بهتره به خدا توکل کنیم و فقط دعا کنیم تا شاید اتفاقی بیفته. مثل شاه سلطان حسین!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر