۱۳۸۸ دی ۱۲, شنبه

مشکل بنزین حل شد، مشکل دیگه نبود؟

مشکل بنزین حل شد، مشکل دیگه نبود؟

ستاره، شراره ، فرزانه ، الهه و پدیده مدیریت کشور، علامه و حکیم ذبیحی بعد از این که مشکلات سازمان تامین اجتماعی را تمام و کمال حل نمودند، اخیرا بفکر افتاده اند تا مشکلات کلان تر اقتصاد و صنعت کشور را حل نمایند. بر همین اساس با توجه به کمبودهای فعلی بنزین و تهدید دشمنان قسم خورده به اعمال تحریم ها، آقای ذبیحی تصمیم گرفتند با احداث سریع السیر پالایشگاه از صندوق خالی سازمان تامین اجتماعی ، طبق اعلام خودشان، کشور را در تولید بنزین به مرز خودکفایی برسانند و طبیعتا بعد از رسیدن به مرز خودکفایی ، از آن هم عبور نموده و کشورمان را به یکی از صادرکنندگان عمده بنزین تبدیل خواهند نمود.

(لطفا با آهنگ مخصوص قرائت شود:) بابا تو دیگه هستی، بابا تو دیگه هستی، بابا تو دیگه هستی؟

در طول همه این سالها به ذهن کسی خطور نکرده بود که اگر تامین اجتماعی پالایشگاه بسازد مشکل بنزین حل خواهد شد.

به این خبر که عینا از مصاحبه آقای ذبیحی نقل می شود توجه فرمائید:

"آقای ذبيحي با بيان اينكه در حوزه نفت و گاز يكي از پروژه‌هاي بزرگ متعلق به سازمان تأمين‌اجتماعي است، خاطرنشان كرد: ساخت پالايشگاه خليج‌فارس جزو برنامه‌هاي تأمين‌اجتماعي است كه با راه‌اندازي اين پالايشگاه 45 ميليون ليتر بنزين در آن توليد خواهد شد و كشور نيز با اين توليد به خودكفايي خواهد رسيد، درحالي كه توليد بنزين درحال‌حاضر 30 ميليون ليتر است."

عظمت طرح آقای ذبیحی وقتی معلوم می شود که بدانیم کشور ما علیرغم اینکه از تولیدکنندگان عمده نفت است در عین حال یکی از واردکنندگان عمده بنزین هم می باشد، که علاوه بر هزینه هنگفتی که هرسال به اقتصاد کشور تحمیل می کند، از نظر استراتژیکی هم به یکی از نقاط حساس و آسیب پذیر اقتصاد کشور تبدیل شده است. در حال حاضر نیز هم زمزمه هایی در خصوص اعمال تحریم های بین المللی در این خصوص شنیده می شود. ولی جای هیچ گونه نگرانی نیست، همه این دغدغه ها مربوط به دوره قبل از ظهور علامه ذبیحی بود، حالا با وجود ایشان: لا مشکل، بنزین موجود.

همه مشکلات حاضر بقول آقای ذبیحی به خاطر بی لیاقتی مدیران قبلی بوده. خدا را شکر که شاهین اقبال بر شانه ما نشست، و با تشریف فرمایی نابغه ای چون ذبیحی فرزانه، همه این مشکلات مثل آب خوردن حل می شود.

البته بعد از حل مشکل بنزین، آقای ذبیحی با توجه به استعداد سرشارشان در سایر حوزه های مسئله دار که متاسفانه کم هم نیستند ، وارد خواهند شد، اما با توجه به محدودیت وقت، باید ابتدا به امور مهمتر بپردازند، لذا پیش بینی می شود در آینده ای نزدیک مشکلات کشور در خصوص انرژی هسته ای، بیکاری، تورم، فقر، توسعه صنعت و خدمات، وحتی درمان بیماریهای ناعلاج و ... توسط حکیم ذبیحی حل خواهد شد.

ظریفی می گفت: حالا اگر شخصی مثل «ماهاتیر محمد» چنین ادعایی می کرد بازهم می شد به آن فکر کرد ولی وقتی شخص قانون گریز ، باندباز و بندبازی همچون ذبیحی دارد از حل مشکل بنزین صحبت می کند معلوم است که پشت آن چه اهدافی نهفته است. آقای ذبیحی حتما شنیده است که در عالم سیاست می توان با این شعارهای بزرگ و پرمدعا موج ایجاد کرد و توجه ها جلب نمود، بقول گوبلز وزیر تبلیغات هیتلر: دروغ هر چه بزرگتر باشد راحتتر آنرا باور می کنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر