۱۳۸۸ آبان ۸, جمعه

اخبار ستاد مرکزی

اخبار ستاد مرکزی


مفقود شدن اداره کل شرق تهران بزرگ

طبق اخبار واصله، به خیر و خوشی اداره کل شرق تهران بزرگ ایجاد شد و تعدادی از کارشناسان ستاد مرکزی مامور شدند که در این اداره کل انجام وظیفه نمایند. تا اینجای کار که چیز عجیبی وجود ندارد. ولی مسئله اینجاست که این اداره کل روی کاغذ ایجاد شده و هنوز وجود خارجی ندارد. یعنی اینکه هنوز ساختمانی بعنوان اداره کل شرق تهران بزرگ ایجاد نشده است. (درایت و ذکاوت آقای ذبیحی را کیف می کنید؟!)

از طرفی حکم سی چهل نفر به عنوان مامور در اداره کل شرق تهران بزرگ و یا شعب تابعه اش صادر شده، و آقایان شدیدا اصرار دارند که این عزیزان می بایست در اسرع وقت گورشان را از ستاد مرکزی سازمان گم کرده و به اداره کل شرق تهران بروند!

(البته یکی از علل این اصرار شدید، این است که می خواهند قبل از مطرح شدن اسم آقای ذبیحی در مجلس بعنوان کاندیدای وزارت نیرو، این تغییرات اعمال بشود تا پز بدهند که ما در سازمان تامین اجتماعی تحول ایجاد کردیم!)

همچنین یکی از سوتی های دیگر تیم مدیریتی سازمان در این قضیه این است که بعد از اینکه مدیر کل شرق تهران بزرگ منصوب شد و تعدادی از همکاران مامور به خدمت در آنجا شدند، معلوم شد که استانداری تهران شدیدا با ایجاد این اداره کل مخالفت کرده است. حالا رایزنی ها شروع شده و اصلا معلوم نیست که این اداره کل ایجاد خواهد شد یا نه؟ (ببینید چه نابغه هایی سازمان را هدایت می کنند.)

علی ایحال شنیده ها حاکی از آن است که چندین نفر از کارشناسان حرف گوش کن معاونت امور استانها از روز دوشنبه 4/8/88 ستاد مرکزی را به مقصد اداره کل شرق، بطرف شرق تهران ترک نموده اند. شواهد موجود نشان میدهد این عزیزان بعد از اینکه در شرق تهران اداره کل مزبور را نیافتند به امید رسیدن به آن و اجرای دستور، از شرق تهران هم شرق تر رفته و تاکنون تعدادی از شهرها و مناطق شرقی کشور را بازدید نموده اند. بطوریکه یک گروه پیشتاز از این عزیزان در حال حاضر در مرز افغانستان مستقر شده اند و از همان جا با ستاد مرکزی تماس گرفته و درخواست تعیین تکلیف نموده اند.

ستاد مرکزی هم بمنظور حل مشکل مورد نظر اعلامیه زیر را در مطبوعات و رسانه ها پخش کرده است:

« یک عدد اداره کل شرق تهران بزرگ مفقود شده است. از یابنده تقاضا می شود قبل از روز یکشنبه 10/8/88 (روز اعلام کاندیداهای وزارت به مجلس) با سازمان تامین اجتماعی دفتر مدیر عامل تماس حاصل نموده و مژدگانی خفن دریافت نماید»



نتایج رقابتهای جام حذفی تامین اجتماعی

در رقابت های جام حذفی باشگاه های تامین اجتماعی در حال حاضر معاونت فرهنگی و اجتماعی با بیشترین گل خورده در صدر جدول قرار داشته و بعد از به ترتیب گروه پزشکان غیر پزشکی کارکن، گروه مشاوران پیر و میانسال و معاونت امور استانها قرار دارند. در این میان رقابت سرنوشت سازی بین تیمهای دفتر آمار از منطقه معاونت اقتصادی و اداره کل آموزش از منطقه معاونت اداری مالی در جریان است. همچنین به تازگی تیمهای معاونت حقوقی و امور مجلس از منطقه ستاد مرکزی و روسا و کارشناسان ارشد اقتصاد و برنامه ریزی، نظارت و ارزشیابی، آموزش، بازرسی و اجرائیات از ادارات کل استانها به گردونه رقابتها وارد شده اند. امیدواریم با اضافه شدن سایر تیمها به این مسابقات شاهد رقابتهای بهتری در جام حذفی باشیم.


انتصاب مشاور مدیر عامل در امور حقوقی و دعوا معوا

مدیر عامل بسیار محترم سازمان طی حکمی (در تاريخ 1388/08/05)یک نفر از عزیزان را بخاطر تعهد، شایستگی، لیاقت، اخلاص، صمیمیت، خوش تیپی، ارزش مداری، خدمت مداری، هماهنگ مداری و مصلحت مداری به عنوان مشاور برتر مدیر عامل در امور اساسی حقوقی و مصالح سازمانی منصوب نمود.

لازم به ذکر سات همین شخص درست 15 روز پیش از این حکم، بعلت ناهماهنگی، صیانت از مصالح سازمانی، زیرآب زنی، دوروئی، و بی لیاقتی از سمت سرپرست معاونت حقوقی و امور مجلس برکنار شده بود. ولی در طی این 15 روز با شرکت دریک دوره کلاسهای خودشناسی، تغییر شخصیت ، اخلاق اداری و تعلیمات دینی تحولی عظیم در ایشان پدید آمد.

البته معلوم نیست شاید 15 روز دیگر به همان علتهایی که دفعه قبل عزل شده بود دوباره عزل شود، و این چرخه همچنان ادامه دارد. بازی روزگار است دیگر، چه میشود کرد...



۱ نظر:

  1. براساس آخرین گمانه‌زنی؛
    رفتن محصولی به وزارت رفاه و تامین اجتاعی منتفی شد


    درحال حاضر صادق محصولی و مجید نامجو سرپرست وزارت نیرو از شانس زیادی برای تصدی وزارت نیرو برخوردار هستند/هنوز مشخص نیست ذبیحی در سازمان تامین اجتماعی ماندگار باشد.

    ايلنا: با اعلام برخی از سایت‌های نزدیک به دولت مبنی بر اینکه نام علی ذبیحی، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی که قرار بود به عنوان وزیر نیرو به مجلس معرفی شد از ليست وزراي پيشنهادي خط خورده، گویا بحث رفتن صادق محصولی به وزارت رفاه و تامین اجتماعی منتفی شده است و احتمال دارد محصولی به عنوان وزیر پیشنهادی نیرو به مجلس معرفی شود.
    به گزارش ایلنا، درحال حاضر صادق محصولی و مجید نامجو سرپرست وزارت نیرو از شانس زیادی برای تصدی وزارت نیرو برخوردار هستند.اما در این میان محصولی به دلیل تمایل شخصی خود براي حضور در وزارت نيرو و اینکه دولت بیم آن دارد که وی نتواند رای لازم را در وزارت رفاه و تامین اجتماعی از نمایندگان مجلس کسب کند از اقبال بیشتری برای تصدی وزارت نیرو برخوردار است، هرچند که گفته می‌شود تعداد آرای محصولی در وزارت نیرو به مراتب بیشتر از آرای وی در وزارت رفاه و تامین اجتماعی خواهد بود.
    با این حال هنوز مشخص نیست که علی ذبیحی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی که از لیست وزرای پیشنهادی دولت به مجلس خط خورده قرار است که در سازمان تامین اجتماعی ماندگار باشد یا خیر؟ زیرا برخی از شرکای اجتماعی این سازمان و برخی از کارکنان و مدیران آن از نحوه مدیریت ذبیحی رضایت ندارند و علاوه بر آن وی دست به تغییرات گسترده‌ای در این سازمان زده است که از آن جمله می‌توان به حذف معاونت امور استان‌ها، حذف معاونت فرهنگی سازمان و حذف هفته‌نامه آتیه اشاره‌کرد. با این حال برخی دیگر از شرکای اجتماعی سازمان تامین اجتماعی و برخی دیگر از مدیران سازمان تامین اجتماعی ذبیحی را مردی سالم از نظر اقتصادی می‌دانند و معتقدند که مدیریت وی می‌تواند در این سازمان بزرگ مثمرثمر واقع شود هرچند که وی پیش از مدیرعاملی تامین اجتماعی سوابق مدیریتی اجرایی قابل توجهی نداشته است.
    با این حال به قول برخی از نمایندگان مجلس، احمدی‌نژاد مرد دقیقه90 است بنابراین باید صبر کرد و دید که در لیست وزرای پیشنهادی نام چه کسانی به مجلس معرفی خواهد شد.
    مشاور رئیس‌جمهور، وزیر کشور در ماه‌های پایانی دولت نهم، کارشناس مهندسی عمران، کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی، فرماندار ارومیه، معاون استاندار آذربایجان غربی، مسوول بازرسی سپاه پاسداران، معاون طرح و برنامه وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، مجری پروژه‌های مختلف عمرانی و صنعتی و دبیر شورای مشورتی مجمع تشخیص مصلحت نظام از جمله سوابق صادق محصولی است.
    از سوابق علی ذبیحی نیز می‌توان به مدیرعاملی سازمان تامین اجتماعی، دکترای مهندسی مکانیک کاربردی، عضو هیات علمی دانشکده انرژی دانشگاه صنعت آب و برق، عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین، مسوول امور استان‌های ستادهای مردمی محمود احمدی‌نژاد در انتخابات نهم ریاست‌جمهوری، مشاور رئیس‌جمهور در منابع انسانی، سرپرست هسته گزینش وزارت اقتصاد و امور دارایی، عضو بسیج اساتید دانشگاه‌های کشور اشاره كرد.
    مجید نامجو نیز دارای سوابقی است که از آن جمله می‌توان به کارشناسی ارشد مهندسی عمرانی، مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب كشور، جانشین لشکر 6 ویژه سپاه در سال 1365، فرماندهی مهندسی لشکر 41 ثارا... در سال 1374، مدیرعامل موسسه سازندگی ثارالله، معاون عمران قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء در سال 1384 و سرپرست کنونی وزارت نیرو اشاره‌کرد.
    پایان پیام

    1388/8/10

    پاسخحذف