۱۳۸۸ دی ۱۲, شنبه

مراسم تاجگذاری سلطان علی شاه ذبیحی، موسس سلسله ذبیحییه

مراسم تاجگذاری سلطان علی شاه ذبیحی، موسس سلسله ذبیحییه

آقای ذبیحی اعلام کرده اند که حداقل در ده سال آینده در سازمان تامین اجتماعی حکومت خواهند کرد. برخی از دوستان نیز معتقدند این بیانات به غیر از این که نشاندهنده علاقه ایشان به سیستم سلطنتی می باشد توجیه دیگری نمی تواند داشته باشد.

طبق بررسیهای بعمل آمده سیستم سلطنتی مورد نظر آقای ذبیحی که فعلا حوزه عملکردش در سازمان تامین اجتماعی و اخیرا سایر صندوقهای بیمه ای می باشد، احتمالا بصورت نیمه موروثی خواهد بود.

شنیده ها حاکی از آن است که در دهه فجر امسال علاوه بر مراسم های افتتاحیه و عزل و نصب مدیران،و حذف واحدهای مختلف ، یک مراسم کاملا ویژه نیز در سازمان تامین اجتماعی برگزار خواهد شد و آن هم چیزی نیست جز مراسم تاجگذاری «سلطان علی شاه ذبیحی» ملقب به «قدرت مهر» ، موسس سلسله ذبیحیه. بعد از این مراسم ایشان رسما سلطان علی شاه نامیده خواهند شد. و مراتب به اطلاع عموم مردم و صدالبته اتحادیه بین المللی تامین اجتماعی (ISSA) رسانده خواهد شد. تا سایر سازمانهای داخلی و خارجی بتوانند از این تجربه محشر الگوبرداری کنند.

در مورد محل تاجگذاری نیز فعلا اختلاف نظر وجود دارد، برخی می گویند مراسم تاجگذاری در سالن کنفرانس ستاد مرکزی یا سالن نگین غرب برگزار شود. اما سایرین معتقدند مگه آدم در طول عمرش چند بار تاجگذاری می کنه، ضمنا تاجگذاری چیز کمی نیست و در مقابل مطبوعات داخلی و خارجی نباید آبروریزی شود، همچنین این را نباید فراموش بکنیم که ما داریم سیستم جدید مدیریت سلطنتی را به دنیا معرفی می کنیم، پس مراسم باید خیلی باشکوه باشد. از طرفی این همه کاخ که در شمال شهر تهران وجود دارد، چرا باید بی استفاده بماند. این یعنی عدم استفاده بهینه از منابع و امکانات. ضمنا از خانواده های سلطنتی اسپانیا، انگلیس، سوئد، ژاپن، عربستان و چند جای دیگر هم باید مراسم تاجگذاری دعوت شود. پس بهتر است مراسم تاجگذاری را در کاخ نیاوران یا یکی از کاخهای مجموعه سعدآباد برگزار کنیم.

با توجه به اینکه مقدمات کار به صورت محرمانه آماده می شود، در حال حاضر اطلاعاتمان مختصر است. ولی خبرهای رسیده حاکی از این است که اسامی تعدادی از درباریان و اشراف دربار سلطان علی شاه مشخص شده است. که عبارتند از:

وزیر اعظم و احتمالا ولیعهد: محمود السلطنه رضائیان

وزیر دربار: هاشم الدوله مشکانی

وزیر خزانه: اسماعیل الدوله یوسف نژاد

وزیر دیوان : منصور السلطنه یاهو

وزیر حمام : عباس خان صابری

مشاور اعظم: محمد خان اشرفی

دوستان عزیز در صورتیکه اطلاعات بیشتری در خصوص دربار و درباریان اعلیحضرت علی شاه ذبیحی قدرت مهر دارند، ما را هم بی اطلاع نگذارند. عمر پادشاه زیادباد.

۱ نظر:

  1. از همه اينها كه بگذريم حكومت اصلي آقايان در شركتهاي دارويي و مافياي دارويي و مخصوصا هولدينگها است كه چگونه ؟؟؟؟

    پاسخحذف