۱۳۸۸ آذر ۱۳, جمعه

سخنرانی معروف ذبیحی در سوئیس



متن سخنرانی آقای ذبیحی در سوئیس (در اجلاس جهانی ISSA):

با عرض Hello به هلوهای محترم حاضر در سالن!

I am a zabihi.

من هست مدیر عامل محترم سازمان SSO در ایران. و از بودن در اینجا خوشحال است خیلی. سوئیس است خوب،very good ، همه جا شیک، پیشرفته و beutifull.

من هشت ماه است که کرده شد مدیرعامل . در این مدت SSO در ایران ترکونده شد خیلی ، ما change کردیم اساسی. من شب خوابید، صبح تحول ایجاد کرد، توپ، اساسی.

من دوست داشت محمود را خیلی زیاد. He من را کرد مدیرعامل و president. و همه به من گذاشت احترام. من حسابی امضا کرد کاغذ. امضاهای خیلی زیاد و توپ و اساسی.

من خیلی حال کرد و شد مشهور. خبرنگاران عکس گرفتند خیلی از من، و کردند سئوال. اما من گذاشتم آنها را سر work. و آنها نفهمیدند هیچ.

از آن time که من شد مدیر عامل ، زندگی شد شیرین خیلی، و very nice.

همه چیز ok. ما نداشت بحران.

من قبلا نفهمید از مدیریت و بیمه هیچ چیز، اما حالا شد وارد. بیمه خوب است خیلی و also مدیریت.

من اصلا فکر نمی کرد روزی شد مدیرعامل و آمد سوئیس. سوسیس است خیلی خوب و خوشمزه.

من حاضر است اینجا آمد و شد مدیرعامل تامین اجتماعی سوئیس، و حسابی تحول ایجاد کرد، خیلی اساسی. تا sso سوئیس بشود مثل ایران. تضمینی، در دو ماه. میدهم قول.

البته همراه خود خواهد آورد تعدادی Friend برای بخش گزینش در sso سوئیس و سایر بخش ها also. و تعدادی young هلو. این هلوها نیست قابل خوردن. آنها هست یک چیز دیگر. آنها هست حلال مشکلات.

شما می توانست الگوبرداری کرد ازما. من مدیریت کرد کم هزینه و پربازده. Great.

من از ایران تا سوئیس پیاده آمد برای کاهش هزینه ها.

سبک مدیریت من است chaleh meydani. آن هست new style.

من مشاورها را حذف کرد، دوباره ایجاد کرد.

من خیلی ها را، اول نصب کرد، بعد عزل کرد، دوباره نصب کرد...

من قبلی ها را اول محکوم کرد بعد تعریف کرد. دوباره خواهد کرد محکوم.

من با اطلاع رسانی و مانور، بود مخالف و به خبرنگاران نداد رو، تا نشوند پررو.

من هیئت مدیره را حساب نکرد آدم، کارکنان راalso، مجامع کارگری را also، شماها را هم also .

من سازمان را زد به هم. بعد خواست کرد مرتب، اما نشد. My ass که نشد.

من دروغ نگفت هیچ، دروغگو هست دشمن خدا !

وقتی من صحبت کرد شما اصلا پلک نزد. نور اینجا است خیلی زیاد. اگر گفتید Why ؟

من ماکیاولی را دوست داشت خیلی. و به حرف او عمل کرد. حالا که تا اینجا آمد ، یک سر هم باید زد به ایتالیا و فاتحه خواند به ماکیاولی. خدا بیامرزد او را.

Live is very ziba.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر