۱۳۸۸ آبان ۸, جمعه

مسابقه با جايزه


معماي بزرگ


بنظر شما دليل انتخاب آقاي ذبيحي بعنوان مشاور منابع انساني رئيس جمهور چه بوده است؟

به عزيزاني كه بتوانند اين معما را حل كنند جوايزي بسيار ارزشمند اعطا خواهد شد

۱۴ نظر:

  1. دوستان و همکاران محترم
    آمار بازدید این وبلاگ نشان میدهد که می بایست تلاش زیادی در شناساندن و معرفی این وبلاگ و وبلاگهای مشابه به همکاران بعمل آید، تا آنها نیز از مسائل و موضوعات روز سازمان آگاه گردند.
    به همین منظور شما میتوانید آدرس این وبلاگها را به همکاران و همچنین اصحاب مطبوعات از طریق sms ارسال کنید:
    http://ssoir.blogspot.com/

    http://azadsso.blogspot.com/

    http://www.ssoir.blogfa.com/

    پاسخحذف
  2. ئيس كانون بازنشستگان تامين اجتماعي استان تهران:
    مديرعامل سازمان تامين اجتماعي ارزشي براي شركاي اجتماعي قائل نيست


    ادامه حضور ذبيحي مي‌تواند 28 ميليون عضو اين سازمان را نسبت به دولت بدبين كند/ نمي‌گوييم وي آدم بدي است اما تجربه ثابت كرد كه مديريتش غيركارشناسي و برخلاف اهداف دولت است.

    ايلنا: رئيس كانون كارگران بازنشسته تامين اجتماعي استان تهران گفت: مدير عامل سازمان تامين اجتماعي به شركاي اجتماعي خود (كارگران، كارفرمايان و بازنشستگان) ارزشي قائل نيست و برخلاف اهداف رئيس جمهور عمل مي‌كند.
    علي اكبر خبازها در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا افزود: مديرعامل تامين اجتماعي در اتاقش را بسته است و تحت تاثير چند نفر از نزديكان خود تصميماتي غلط و غيركارشناسي اتخاذ مي‌كند.
    او با اشاره به سابقه 50 ساله سازمان تامين اجتماعي گفت: مديرعامل سازمان نه تنها ارزشي براي شركاي اجتماعي قائل نيست بلكه باعث شده تا اكثريت كارمندان تامين اجتماعي نيز از وي ناراضي باشند.
    خبازها با بيان اينكه شركاي اجتماعي مي‌توانند كمك فكري خوبي براي مديرعامل سازمان تامين اجتماعي باشند، تصريح كرد: ادامه حضور ذبيحي در سازمان به صلاح نيست و مي‌تواند 28 ميليون عضو اين سازمان را نسبت به دولت هم بدبين كند.
    وي تصريح كرد: نمي‌گوييم آقاي ذبيحي آدم بدي است اما تجربه ثابت كرد كه مديريت وي غيركارشناسي است.

    پاسخحذف
  3. ذبیحی ارزشی برای همکاران سازمان تامین اجتماعی هم قائل نیست.

    پاسخحذف
  4. ه گزارش خبرنگار جهان احمدی نژاد تصمیم دارد فتاح را به عنوان مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی منصوب کند.

    لازم به ذکر است در حال حاضر دولت بیش از 7000 میلیارد تومان به تامین اجتماعی بدهکار است که رئیس جمهور تصمیم دارد از این پس بدهی تامین اجتماعی را در بودجه ببیند.

    همچنین قرار است اصلاحات ساختاری نیز در شستا (شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی )انجام شود.بنابراین احتمالا با آمدن فتاح ،سازمان تامین اجتماعی تحولات جدی خواهد داشت.

    گفتنی است پیشتر عنوان شده بود با توجه به منتفی بودن معرفی ذبیحی بعنوان وزیر وی در سمت فعلی خود ابقا خواهد شد . از سوی دیگر حذف فتاح از ترکیب دولت دهم به رغم کارنامه مثبت در دوره وزارت و بروز نارضایتی در این خصوص موضوعی است که پذیرش این پیشنهاد از سوی فتاح را در هاله ای از ابهام قرار داده است .

    پاسخحذف
  5. وقتي احمدي نژاد دوست 29 ساله خود را از کابينه کنار گذاشت وعده داد که در يک مسئوليت مهم ديگر هم سطح وزارتخانه اما با فشار کاري کمتر به او بسپارد.رئيس جمهور در شب معرفي کابينه دهم از طريق سيماي جمهوري اسلامي ضمن پرده برداشتن از دوستي 29 ساله خود و پرويز فتاح وزير نيرو دولت نهمش علت انتخاب نشدن وي را براي حضور مجدد در کابينه دهم را دادن مسئوليتي همتراز با وزارتخانه نيرو اما با فشار کاري کمتر ذکر کرد و گفت: براي سلامتي فتاح نگران است. استدلالي که به مذاق خيلي ها خوش نيامد و آن را منطقي نمي دانستند. خداحافظي فتاح از وزارت نيرويي که اکنون علي آبادي رئيس سازمان سابق ورزش ايران نتوانسته بود از مجلس هشتم راي اعتماد براي حضور در آن را کسب نمايد سبب شد تا گزينه هاي مختلفي را براي اين وزير دولت نهم برشمرند.از سفارتخانه تا مسئول نيروگاههاي ايران و استانداري اصفهان و آذربايجان براي فتاح نام مي بردند که خبر از معرفي وي به عنوان جانشين قرارگاه خاتم الانبيا» بر خروجي خبرگزاري ها قرار گرفت.خود وي در همايشي به صراحت گفته بود " به درد سفارت نمي خورم " و دوست دارم فقط کارهاي عمراني را انجام بدهم. اما گويا قرار نيست عدم حضور اين دوست 29 ساله رئيس دولت در دولت دهم بيش از اين به طول بينجامد و شنيده ها حاکي از آن است که احمدي نژاد تصميم دارد فتاح را به عنوان مدير عامل سازمان تامين اجتماعي منصوب کند. لازم به ذکر است در حال حاضر دولت بيش از 7000 ميليارد تومان به تامين اجتماعي بدهکار است که رئيس جمهور تصميم دارد از اين پس بدهي تامين اجتماعي را در بودجه ببيند. همچنين قرار است اصلاحات ساختاري نيز در شستا (شرکت سرمايه گذاري تامين اجتماعي)انجام شود.بنابراين احتمالا با آمدن فتاح،سازمان تامين اجتماعي تحولات جدي خواهد داشت. گفتني است پيشتر عنوان شده بود با توجه به منتفي بودن معرفي ذبيحي بعنوان وزير وي در سمت فعلي خود ابقا خواهد شد. از سوي ديگر حذف فتاح از ترکيب دولت دهم به رغم کارنامه مثبت در دوره وزارت و بروز نارضايتي در اين خصوص موضوعي است که پذيرش اين پيشنهاد از سوي فتاح را در هاله اي از ابهام قرار داده است.

    پاسخحذف
  6. آقای ذبیحی اصلا معنی منابع انسانی را نمی داند

    پاسخحذف
  7. این معادله جزو معادله های بدون جواب است

    پاسخحذف
  8. مودبانه ترین چیزی که در شعب و مراکز درمانی در مورد ذبیحی می گویند این است که : کی گورشو گم میکنه!؟

    پاسخحذف
  9. شنیده ها حاکی از آن است که ذبیحی ملعون در هفته بعد می خواهد تشکیلات جدید را در مرکز اجرائی کند، با این حساب کلیه مامورین از ستاد (کارشناسان معاونت فرهنگی و اجتماعی و امور استانها) بدون ردیف خواهند شد.

    اگر همان روزی که حکم ماموریت را دریافت کردیم آنرا اجرا نمی کردیم حالا کار به اینجا نمی کشید. ذبیحی و دارودسته اش فکر می کنند حالا با توجه به پذیرش ماموریت و پراکندگی همکاران در شعب راحتتر می توانند به اهدافشان برسند. اما فراموش نکنیم که دست خدا با جماعت است. کلیه همکاران باید آماده باشند که بعد از لغو حکم ماموریت ها با یک حرکت جمعی و منسجم در برابر خواسته های غیر قانونی و غیر منطقی مدیر عامل غیرقانونی سازمان مبارزه کنیم. همه راههای ممکن را باید پیگیری کنیم: تحصن، شکایت به مراجع قضائی و شکایت به مقامات عالی کشوری و ...

    این همه تحقیر تا به کی؟ مرگ یک بار، شیون یک بار!

    پاسخحذف
  10. جهت تصدی سه وزارتخانه؛
    آخرین اخبار از وزیران پیشنهادی رئیس‌جمهور به مجلس
    اخبار رسیده از منابع نزدیک به دولت، از نهایی شدن گزینه‌های پیشنهادی دکتر احمدی‌نژاد برای تصدی سه وزارتخانه باقی‌مانده، جهت معرفی به مجلس حکایت می‌کند.
    اخبار رسیده از منابع نزدیک به دولت، از نهایی شدن گزینه‌های پیشنهادی دکتر احمدی‌نژاد برای تصدی سه وزارتخانه باقی‌مانده، جهت معرفی به مجلس حکایت می‌کند.

    به گزارش خبرنگار «تابناک»، ظاهراً تصمیم رئیس‌جمهور مبنی بر معرفی صادق محصولی برای تصدی وزارت رفاه و تأمین اجتماعی و حمیدرضا حاج بابایی برای تصدی وزارت آموزش و پرورش قطعی شده است.

    بنابر این گزارش، اما بحث بر سر معرفی یا معرفی نشدن ذبیحی، مدیر عامل کنونی سازمان تأمین اجتماعی برای تصدی وزارت نیرو، همچنان جریان داشته و رئیس‌جمهور تاکنون تصمیم قطعی خود را در این باره نگرفته است.

    این گزارش می‌افزاید: محمد بهزاد، مدیر کل کنونی شرکت توانیر و مجید نامجو، سرپرست کنونی وزارت نیرو، نامزدهای دیگر برای معرفی به مجلس جهت تصدی وزارت نیرو هستند.

    گفتنی است، ظاهراً گروه نزدیک به رئیس دفتر رئیس‌جمهور در بدنه دولت، در تلاش برای معرفی مجید نامجو به جای ذبیحی است، حال آن که ذبیحی از سوی دیگر حامیان دولت پشتیبانی می‌شود و شنیده‌ها نیز از نظر مثبت دکتر احمدی‌نژاد و بسیاری از نمایندگان مجلس به وی حکایت دارد.

    http://www.tabnak.ir/fa/pages/?cid=71310

    پاسخحذف
  11. بادامچیان در گفتگو با مهر: حاجی بابایی گزینه قطعی وزارت آموزش و پرورش/ذبیحی قطعا معرفی نمی شود نماینده مردم تهران از معرفی قطعی حمیدرضا حاجی بابایی توسط رئیس جمهور به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به مجلس خبر داد.
    اسدالله بادامچیان نماینده مردم تهران در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: انتخاب آقای حاجی بابایی به عنوان وزیر آموزش و پرورش انتخاب بسیار خوبی است به گونه ای که می تواند باعث تحکیم روابط بین مجلس و دولت شود.
    وی با بیان اینکه معرفی صادق محصولی به عنوان وزیر رفاه هنوز قطعی نشده و به طور کلی دولت در حال بررسی زمینه های مناسب برای اخذ رای بالای وزیران پیشنهادی است، ادامه داد: به احتمال قوی ذبیحی به عنوان وزیر پیشنهادی نیرو به مجلس معرفی نخواهد شد و آنطور که شنیده شده تغییر وی قطعی است.
    نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: هنوز زمان معرفی وزیران پیشنهادی به مجلس مشخص نیست ولی احتمال دارد وزیران باقی مانده ظرف امروز و فردا به مجلس معرفی شوند.
    ۱۳۸۸/۰۸/۱۱
    http://www.shortcut.ir/news_57530.html

    پاسخحذف
  12. اختصاصی مهر/ جلسه رای اعتماد به سه وزیر چهارشنبه هفته آینده برگزار می شود
    عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی خبر داد که فردا نامه معرفی سه وزیر پیشنهادی رئیس جمهور به مجلس قرائت می شود.
    حجت الاسلام محمدرضا میر تاج الدینی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر با بیان اینکه تغییری در فهرست 3وزیر پیشنهادی رئیس جمهور برای تصدی وزارتخانه های نیرو ، رفاه و آموزش و پرورش دیده نمی شود، تصریح کرد: روز چهارشنبه نامه معرفی سه وزیر پیشنهادی در صحن علنی قرائت و روز چهارشنبه هفته آینده جلسه رای اعتماد به وزرای پیشنهادی برگزار می شود.
    از حاجی بابایی، محصولی و نامجو به عنوان وزرای پیشنهادی آموزش و پرورش، رفاه و نیرو نام برده می شود.
    ۱۳۸۸/۰۸/۱۲

    پاسخحذف
  13. نماينده مجلس شوراي اسلامي: ذبيحي گزينه مناسبي براي تصدي گري وزارت نيرو است
    تهران ، خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۱۶/۰۸/۸۸‬
    اجتماعي. ذبيحي. تامين اجتماعي
    نماينده مردم دماوند و فيروز كوه در خصوص معرفي علي ذبيحي به عنوان وزير پيشنهادي رئيس جمهور، براي وزارت نيرو گفت: در طول مدت فعاليت دكتر ذبيحي نقطه ضعفي از مديريت وي ديده نشده، بنابراين ايشان فردي مناسب براي معرفي شدن به عنوان وزير نيرو هستند.
    به گزارش روز شنبه ايرنا از اداره كل روابط عمومي و امور بين الملل سازمان تامين اجتماعي، دكتر شاهرخ رامين افزود: با توجه به تحصيلات مرتبط و مديريت ذبيحي مي‌توان به راي اعتماد نمايندگان خانه ملت به ايشان اميدوار بود.
    نماينده مردم دماوند و فيروزكوه تصريح كرد: با وجود اينكه مدت زمان كوتاهي از مديريت ذبيحي در سازمان تامين اجتماعي مي‌گذرد، اما اقدامات موثر ايشان در همين زمان كوتاه، نشان‌دهنده توانايي نامبرده در قبول مسئوليت وزارت نيرو است.

    پاسخحذف
  14. 3وزیر باقیمانده معرفی شدند / ذبیحی باز هم از وزارت باز ماند
    سیاست > دولت -

    مجید نامجو، حمیدرضا حاجی‌بابایی و صادق محصولی به ترتیب برای وزارت‌خانه‌های نیرو، آموزش‌و پرورش و رفاه معرفی شدند.

    به گزارش ایلنا اسامی این افراد یکشنبه در مجلس شورای اسلامی اعلام وصول می‌شود.
    گفتنی است اسامی این افراد طی جلسه‌ای که روز پنج‌شنبه در دفتر حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد به منظور حل اختلاف بوجود آمده میان مجلس بر سر لایحه هدفمند کردن یارانه‌ها تشکیل شده بود،ارایه گردید.
    شایان ذکر است سایتهای نزیک به دولت تا اخرین لحظات از معرفی ذبیحی رئیس سازمان تامین اجتماعی به وزارت نیرو خبر می دادند . به نظرمی آید رئیس جمهور در آخرین لحظات تصمیم خود را تغییر داده است.

    پاسخحذف