۱۳۸۸ آذر ۱۳, جمعه

یک خبر و یک نظر : برکناری آقای لواف؟!


یک خبر و یک نظر : برکناری آقای لواف؟!

یک خبر:

مدیرکل برکنار شده تامین اجتماعی تهران بزرگ درگفت‌وگو با ايلنا:

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی را به خدا واگذارکردم

ايلنا: عباسعلی لواف مدیرکل برکنار شده تامین اجتماعی تهران بزرگ گفت: برکناری من مطابق هیچ معیار شرعی، قانوني واخلاقی نبود.

عباسعلی لواف درگفت‌وگو با خبرنگار ایلنا افزود: برای برکناری یک مدیر بایددلیل موجه داشت.

وی تصریح کرد: چون من با دلایل کارشناسی مخالف تقسیم اداره كل تامين اجتماعي تهران بزرگ به دو اداره کل بودم و اظهار داشتم که این کار نوعی بزرگ کردن سازمان تامين اجتماعي و بر خلاف اصلاح الگوی مصرف است مورد غضب مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی قرارگرفتم.

لواف خاطرنشان کرد: کارنامه سوابق من واضح و روشن است و نمی خواهم از خود تعریف کرده و وارد مسایل جرئی شوم.

او مدعی شد: چون مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نتوانست وزیر شود تعادل روحی خود را ازدست داده است اما من او را به خدا واگذار کرده‌ام.

لواف گفت: برای تنبیه، مرا از مدیرکلي به ریاست شعبه 24 تامين اجتماعي تهران‌فرستاده‌اند که من هم تمکین کرده‌ام.

گروه‌كارگري خبرگزاري كار ايران (ایلنا) آمادگی دارد نظرات مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی را هم دراين خصوص منتشرکند.

http://ilna.ir/newsText.aspx?ID=92319

یک نظر:

در این روزگار که خیلی ها برای حفظ صندلی چندروزه ریاست به هر خفتی تن می دهند، آقای لواف، نشان داد که حرف حق را می گوید ، هر چند به ضررش باشد.

( راستی آیا این همان چیزی نیست که بسیاری از بزرگواران دینمان به ما آموخته اند؟ )

در مقابل جسارت و شهامت آقای لواف سر تعظیم فرود می آوریم و امیدواریم روزی برسد مدیران و کارشناسان بتوانند آزادانه و بی هیچ هراسی نظرات کارشناسانه شان مطرح نمایند. مطمئنا چنین فضائی پویا و سازنده خواهد بود... به امید آنروز...

راستی شما این طور فکر نمی کنید؟


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر