۱۳۸۸ اسفند ۲۶, چهارشنبه

با مدیر عامل موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی بیشتر آشنا شوید!

با مدیر عامل موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی بیشتر آشنا شوید!




همراهان نیوز: علی ذبیحی مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی 16 اسفند در نامه ای به رئیس جمهور برخی مسائل و مشکلات این سازمان را برشمرد و خواستار مساعدت رئیس جمهور برای رفع مشکلات این سازمان شد.
این نامه در حالی نوشته شد که علی ذبیحی طی چند ماه گذشته مورد انتقاد جدی قرار گرفته بود. بعد از انتشار این نامه هم واکنش های متفاوتی را از طرف آگاهان مسائل اجتماعی شاهد بودیم تا جائی که امروز هم تعدادی از مدیران سازمان تامین اجتماعی نسبت به نامه مدیر عامل انتقاداتی را مطرح کردند.
از جالب توجه ترین بخشهای نامه ذبیحی که نشان می دهد از اطلاعات درستی برخوردار نیست انتساب مدیر عامل اسبق سازمان پژوهشهای تامین اجتماعی به رئیس کمیسون اجتماعی مجلس است که ذبیحی مدعی شده بود وی پلمپ این پژوهشکده را شکسته و او بوده که باعث تحصن و اعتراض عده ای در محوطه سازمان تامین اجتماعی شده است. در خبر قبلی هم که به نقد نامه آقای مدیر عامل پرداختیم متذکر شدیم که این گونه نسبت دادن های واهی خلاف اخلاق و انصاف است.
بر این اساس و برای روشن شدن ادعای واهی مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی تصویر واقعی خواهر زاده رئیس کمیسون اجتماعی مجلس را منتشر می کنیم تا حقیقت روشن شود و مردم با این نابغه که به ادعای آقای مدیر عامل کلی جنجال و بلوا به ضرر تامین اجتماعی به راه انداخته است آشنا شوند. واقعاً چه میکنه این مدیر عامل سه ساله!!!!.

http://hamanews.com/index.php?option=com_content&view=article&id=4422:1388-12-25-08-42-44&catid=87:87

۱ نظر: