۱۳۸۸ اسفند ۲۶, چهارشنبه

رابطه سریش و پیشرفت شغلی

رابطه سریش و پیشرفت شغلی



با دیدن این عنوان، شاید اولین چیزی که به ذهن مبارکتان برسد این باشد که بنی آدم برای خوب پیشرفت کردن و موفق شدن باید مثل سریش بچسبند به کار و تلاش.
این جور سریش بودن چیز خوبی است ولی متاسفانه مخصوص ممالک پیشرفته از خدا بی خبر است. برای ما سریش بودن یا مثل سریش عمل کردن یک جور دیگر معنی میدهد. چطور؟ الان خدمتتان عرض می کنم:
اگر آرزوی وارد شدن به طبقه وزین مدیران و روسا را دارید. اگر می خواهید یک شبه ره صدساله بپیمائید، اصلا جای نگرانی نیست، فکر تحصیلات ، سن و سال، کار و تلاش و تخصص و این قرطی بازیها را نکنید. کافی است حالتهای پیشنهادی زیر بکار گیرید.
حالت اول - سریشاسیون: با الگوبرداری از قدرت چسبندگی و پایداری سریش در سنتی ترین شکل آن باید به بعضی مقامات و مراکز قدرت بچسبی. پررویی در این حالت به عنوان مکمل عمل نموده و اثر سریش را بیشتر می کند. بنابراین باید دائما با آقایان و آقازادگان باشی. در مراسمها، دید و بازدیدها و حتی گرمابه و ددر پشت سرشان حرکت کنی. هر چی گفتند تایید کنی، دائما برایشان لبخند بزنی، شیرین کاری کنی و ... . در این حالت موی دماغ شدن هم اشکالی ندارد و در اکثر مواقع نتیجه مثبت می دهد بطوریکه مقامات محترم برای خلاص شدن از شر طرف، یک پست ناقابل را پیشکش می کنند.
نکته مهم: فقط مواظب باشید کوچکترین انتقاد و مخالفتی با فرمایشات طرف نکنید والا تمام زحماتتان به باد می رود.



حالت دوم - سریش مالیزاسیون: این حالت نسبت به حالت اول کاملتر است. بطوریکه علاوه بر سریش بودن باید این قابلیت را داشته باشید که از سریش هم خوب استفاده کنی. یعنی اینکه در زمان انتخابات باید در هنر چسباندن پوسترها و اعلانات تبلیغاتی خودی نشان دهی. یعنی باید در حداقل زمان ممکن بیشترین پوسترها را بچسبانید، البته کیفیت کار هم مهم است، یعنی اگر ده سال هم گذشت، پوسترهایتان روی در و دیوار شهر خودنمایی کند. یکی از مهارتهای خاص در این حالت این است که پوسترها را در صعب العبور ترین و دست نیافتنی ترین جاها بچسانید، بطوریکه کارگران شهرداری بعد از انتخابات نتوانند آنها را بکنند.
اما اگر بعد از این اتفاقات، همراه اسمتان از سریش بعنوان پسوند یا پیشوند (مثلا ممد سریش، یا سریش علی) استفاده کردند، به خودتان نگیرید، مهم نتیجه کار است که البته شیرین خواهد بود.
فراموش نکنید این روشها امتحان خودشان را پس داده اند و 100% تضمینی هستند. اگر از این روشها استفاده کنید حتما نتیجه خواهید گرفت حتی می توانید مدیر عامل ، معاون اداری – مالی، یا معاون حقوقی و امور مجلس، و یا معاون امور اقتصادی و یا خیلی چیزهای دیگر بشوید.
موفق باشید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر